keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 15 Oktober 2010

kalau dah nama kerja ...


alahai ... kalau dah namanya kerja hakiki ... kena la redah juga walau cemana kesahnyer .... lately aku memang laaa bz sikit ... mula ngan bengkel di Batu .. suppose habis jam 12.30 tengahari .. terus sambung ngan meeting ngan negeri kat sana ... last last balik jam 11 lebih ... sampai umah ... 12.30 pagi ...

semalam masih bz pasal duit agi ... susah juga nak paham menda alah ni .. tambah lak kalo ada macam macam program kat bawah ... kalau salah bajet ... kesian lak kat anak buah .. tapi kalo terlebih ... aniaya lak .. memacam nak kena buat tu ...

ape pun .. takde ape yang mustahil .... kalo tak reti .. BELAJOO ... kalo tak paham ... TANYA ... kalo bengap lagi .... pi makan kismis ngan kacang cerdik (pistachio) banyak banyak ... hehehe ...

ape pun ... usaha tangga kejayaan .. kalo orang lain leh buat ... pasti kita juga mampu melakukannya ... CHAIYOOOO CHAIYOOOKK Amieeeeee ......

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

caiyokk caiyokkk

Panglima Muda berkata...

hai.......... pagi pagi tak pergi pasar ke

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky