keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 5 Oktober 2010

malam ku bermimpi ...

seharian internet kat opis tak berapa ok ... aku bawak lappy yg berat ini dan juga broadband yg telah aku settlekan bilnya ... heheh ... tapiii ... kebizian melanda n aku rasa baik lagi aku buat kerja sampai siap .. cumanya ... tangan ni dah rasa gatal nak meng update n share mimpi mimpi malam ku .. hehehe

semalam aku bermimpi ... aku telah diijabkabulkan dengan seseorang yang tidak aku kenali ... wajahnya seakan pernah aku kenal ... tapi siapa gerangan ... entah ... aku tak pasti .... yang pasti ... dia siap berpakaian songket berwarna kuning ... siap berkeris n bertengkolok ... encem gak la .... tapi tu la ... nyesal lak ngape aku tak tengok bebetul mukanya ... agaknye tu jodoh aku kot ? hahaha perasan minahhh ni ...


Dalam mimpi tu ... aku serba tak kena jadinya ... buat itu tak kena .. buat ini tak kena ..pergi sana salah ... jalan sini rasa salah ... duduk tak kena .. berdiri ?? macam pak pacak lakk ..... resah gelisah bila aku di tinggalkan bersama dia .. berdua .. di lokasi yang tidak pernah aku pergi ..tentunya dalam bilik. ...serius ahh .. tak penah lak nengok bilik macam tu ....

aku tak bercakap sepatah pun ngan dia ... alahai ... kot la aku nak tanya nama sape ke ape .. (maklum la .. tak penah kenal di alam nyata ... di alam mimpi tu .. takde lak nak bersembang ke ape..adehh ... bengapp aku nih ..slow kebabai) ... yg nyatanya ... dalam mimpi tu ... aku memang resah gelisah ... tapi aku masih buat cool aje ... agaknye .. itu perasaan bila sudah menjadi suami isteri kot ?? hahahah rasa nak luruh jantung aku time tu ... mau tak nye .. tak kenal sehh ... buat nye dia terkam aku lam mimpi tu ... makkkkkkkkkk .... helpppp ... (ops .. terlebih sudaaa) ..

tapi bila dah dia panggil aku duduk kat birai katil ..... hehehehe .... jeng jeng jeng .....

opssssssss .... jgn pikir kelain haaa ...

dalam mimpi aku tu ... baru je aku nak sembang ngan dia ... alih alih aku denga bunyi bising kat luar umah aku ... terus aku terjaga .... waaaaaaaaaaaaaaaaaah .. sadisssssssss ..... orang baiki lampu tetengah subuh sepi ... aku rasa ada la masa tu jam 2 kot .... tapi masa aku bangun tu ... perasaan aku rasa macam berbunga bunga laaa ... hehehe ... ada sedikit happy di dalam ... walau pun mimpi ...

terus aku sambung tido .... ehhh tak la ... tipu ... sempat agi aku doa ... moga ianya jadi kenyataan ... amiinn
tapiii ... sedihhhh .... mimpi tu tak sambung balik ... alalalalalaaaaaaaaaa ....

langsung tak mimpi sampai ke suboh ... ahh ... sape mamat tu ekk ??
hehehe mungkin hanya mainan tidur ku ...



~ It'S OnLy Me ~
 weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky