keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 12 Oktober 2010

nafsu amarah ...

 dah ama nafsu amarahku tak meluap luap macam hari ni ... kalau dulu bila aku marah ... serta merta aku rasa panass kat kepala ... dan dan tu aku rasa menggeletar tangan nak penampoo ... tapi tu dulu ... lama dah ...
hari ni ... ada satu insiden berlaku ... sebelum ni .. aku dah dengar sendiri .. tapi tak buat tak nampak .. n buat seolah takde ape berlaku ... aku telankan semua .... tapi dia dah melampau ....
tadi masa bos minta data ... aku suh bos mintak pada dia .... n kebetulan aku pun sama pegi sana .... tapi dia tak perasan aku ada .... dan dan tu dia cakap

>>> pegawai pusat sumber ada ... pegawai dia ada ... seolah olah macam mengejek aku ...

ape motif dia buat cenggitu? aku tak pernah berkira dalam kerja .. semua aku buat ... walau bukan kerja aku ... bila aku buat baik .. macam tu dia buat aku balik ... depan mulut manis ... tapi belakang ... macam sembilu menikam .... takpe ... sedih hati aku ni .. biar tuhan je membalasnya .... aminnn ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky