keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 25 Oktober 2010

tak baik buruk sangka ....

 oh nooo ... jangan buruk sangka ngan aku ok ....
aku baru je cakap ngan dia tadi ... terus dia tanya aku ..

sengal : ada cakap ngan bos ekk tadi ??? dia call marah marah saya !!! 
aku : ada .. bos call saya tadi .... dia marah ape?? (blurr aku..nak tau pun ada ..sbb bos tak pernah marah lagi ...)
sengal : ada ke patut dia marah marah saya pasal nak bentang esok .... bla bla bla ...
aku : ooo ye ke ?? tah la ... tak cakap ape pun kat dia .. dia tanya saya buat ape tadi .. saya tengah uruskan paperwork n balas surat surat buku ape semua ni .. n ..  cuma tadi dia mintak tolong email kat dia kalau dah siap paper yg nak bentang esok ...
sengal : saya nak email ape kalau benda pun tak siap lagi !!


 Nak pitam je aku rasa .. memang patut bos marah kat dia  .. dah la dia tak tau ape cerita .... alih alih nak kena bentang ... mau kena flying kick free free esok .... paling kurang hari ni dah kena baca ape patut .. make note ... atau di briefing pasal tu .... 


Ahhh ... tak tau la aku .... takkan dia tak tau pasal time management .... dia kan ada master ape semua ... lain la aku ... SPM jerr ... 


tunggu je la esok jadi ape .. dia tengah berhempas pulas menyiapkan ... aku malas nak cari pasal coz aku sendiri pun banyak menda lagi nak pikiaq ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky