keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 20 Oktober 2010

penyakit berjangkit @ virus .. HELP ME ..

adehh .... benda yang paling aku takut .. akhirnya kena jugak ...  ni la bahana kalo dah kawen campur banyak sangat ... cucuk sana .. cucuk sini ... terlampau sosial ... kena laa penyakit berjangkit ....

last week lappy dah masuk ICU n kena format ... skang ni tinggal virus kat external n HP aku je la.... scan ngan antivirus pun takde ape jadi nih ... kalo aku guna avira .. abis semua isi perut kena campak lam dungeon ... sib baik tak ilang kooo ... mau nangis kalo external 500 GB aku jadi zero .... dah macam beli baru ... bersih sesucinya kena sapu ... sekali ngan keje sekolah .. ngan keje opis ... gambo gambo n laguuu ... fuhhhh ...

dia tak kacai semua file kekecik aku .... cumanya ... semua yg ada folder .. dia akan tukar jadi 108 mb .. then dia akan sorok file tu bawah selimut .... contohnye korang nengok kat bawah tu .... sebelah dia file download tu aku dah kuarkan dari selimut .... yg lelain semua hidden file .... n yg dalam kotak tu file nye ... disala ... delete la cemana pun .. tetap ada ....

 virus specis apo nih ??










haaaaa .. ni isi perut si DISALA tu ... pushila... (pulak dahh) .... 













sooo .... skang ni aku tengah penin ... cemano lagi nak buek ni ... nak cucuk kat lappy .. takot jangkit lagi ...  carik kat internet pasal ni .. tak jumpo la pulak ... kalo ada sesape yg penah ada experience pasal ni .. leh tak ajo cemano nak buek ni .... nak kasik sihat balik external n HP aku ni ...

info yer ....


~ It'S OnLy Me ~

weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky