keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 13 Oktober 2010

Petaling Street (PS)

Petaling Street .... dah lama sehh ku tak jejak kaki kat sinun .. rasanya last masa aku awal 20-an lagi kot .. tapi aku pernah laa lalu area tu masa naik kete . cuma tak menjelajah kat dalam area tu jerr ...

masih sesak macam dulu. walau ape pun ... aku masih berpeluang menikmati air mata kucingnya yang sedapp .. aku masih ingat masa sekolah dulu aku follow arwah apak ke sana cari alat melukis dia .. kedai Nanyang kat area belakang PS tu la ... memang kami akan berenti kat situ and menikmati semangkuk air mata kucing ... semangkuk ok ... dulu dia pakai mangkuk n ada sudu ... sedap gilerr ... n mata kucing dia pun banyak .. walawehhh ... memang laaa favourite aku ....

semalam lepas kelas, aku n the geng dari Sabah n Sarawak sekali ngan bos aku ... kami ber 8 road tour ke sana ... dari sentol ke stesen komuter naik teksi ...memula bos aku nthe geng naik teksi .... then aku n the geng tunggu lagi sebuah ... mujur la keja je .... masa dalam perjalanan .. alih alih bos call .. kata dia di belakang ... aiikk .. dah lama pegi ... atenye sesat kemana??? saspen nih ... puas laaa kami satu teksi gelakkan depa .. katanya teksi depa naik akan follow teksi kami .. driver tak tau ...

masa sampai di stesen memasing kuar n dah mula gelak gelak ... kesahnye ... driver tu baru 8 hari bawak teksi ... alahai ... patut laa haru biru ... menggelabah katak nye pasal sbb ramai masuk teksi dia ... nah kooo ... terus masuk gear 5 ... hahaha bayangkan cemana kete tu jalan ??? hancus aaa teksi tu ... mau beribu kena servis kalo rosak tuu

then kami naik train (bos banjer tambang tuk semua) sampai di bas stand kelang .. kami jalan kaki ke sana ...
usah cite pasal sesak kat dalam tu .... barang dia lawa lawa gak ...beg laa .. baju aku memang takyah le nak nengok ...

haruu seh ... lappy ku di serang virus .. tah ape ape jadi ... bengang ,,,, later aku post keh gamboo ..... dia takleh nak baca lak aku nye sd card nih ... adehhhh ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

azhariahzuber berkata...

dah alma tak gi sini tau

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky