keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 18 Oktober 2010

seram sejuk ...

aku tak boleh la dengar dia nye cerita .... seram sejuk rasa nak demam ... lemah kepala lutut aku ni ... dan dan tu aku rasa .. alangkah bagusnya kalau langkah pertama itu tidak terjadi ....

kalau la dia tau ape cerita di sebaliknya ... aku rasa mau dia tak maafkan aku dunia akhirat ... tapi bagi aku ... biarlah dia tak rasa ape yg aku rasa .... biarkan dia tak tau ape yg berlaku ... yg penting ceritanya bukan dari aku .... selalu juga dia minta doakan agar dia bahagia berdua ... haduu ... dalam dua ... ikhlas ke tidak aku ni ??? ada masa aku ikhlas ... ada masa ... rasa macam nak menjerit je kasik tau ... aduhhh ... kes berat nih ... 

takpe lah ... mungkin ada hikmahnya kan ?? ... tunggu dan lihat je ape yg jadi ... yg bahagia tu .. biarkan yg bahagia sampai ke sudahnya ... aku ?? leh cari jalan sendiri ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky