keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 23 Oktober 2010

tunggu sekejap ....

 

 kekadang ....
ada benda yang tak dapat diluahkan dengan perkataan .....
atau di tunjukkan dengan perbuatan ....
yang bersarang bersemak samun dalam kepala ....
yang sebu dalam dada ... 
ada yang boleh di kongsi bersama ....
ada yang hanya di simpan dalam hati ....
itu pun kalau ada yang mengerti ....
atau biarkan sahaja jejari menari ....
terlahirlah entri sebegini ...

telah aku temui ....jawapan yang aku cari ...
nyatanya .... susah juga untuk ku fahami ...
watak sebenar sahabat sejati ...
yang aku temui sehari-hari ...

juga aku temui di malam sepi  ....
jawapan persoalan hati ....
fantasi dan realiti ....
tak mungkin terjadi ....
anggap saja mimpi ngeri ....
di malam hari ....

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky