keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 1 November 2010

BZ tahap dewa dewa ...

 Uishh ... pagi ni bz pelik sungguh ... duduk kat kosi jer ... terus on pc n shoot .. buek kojo ... elok dah siap compile laporan ape semua ... bos panggil lak .. suh tambah lak bajet .. udah kena rombak balik semua ... semua kena print out balik ... tambah sana sini ... adehhh ... sabo jer ...
tarik napassssss .... lepasssssss ....

Udahnye tinggal aku ngan bos baru je petang ni ... anak buah pi check perut .. bos dah terbang ke kedah .. wawawaaaa ... baru nak cool down jap nih ... petang ni jam 2.30 ngadap bos baru ....

harapnya dia dapat bersama sama kami bekerjasama buek kojoo  ... bukannya kasik arahan untuk kami bekerja sesama kami buek kojo tak abis abis  .. hehehe ... ouch ... pedasssss kalo sape termakan cili tu ...

ape pun ... I'M HAPPY ....

~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

Kyuubi berkata...

hahaha... sabar2. apa dah boleh buat. hik3

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky