keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 18 November 2010

game-for-fun-favorite-photo-contest

Ops ... harini rasa nak merajinkan diri join contest ... saja sesuka ... mekacih ye Ardilla ... jemput jijah join the contest ....


Full Name : Amie W. Talib
Nick Name : Amie (nama panggilan normal) @ Jijah (blog) @ fk (chatters)
Date / Place of Birth : 16 April 1977 @ Kota Bharu Kelantan
Blog Tittle : Jijah Ohh Jijah
Blog URL : http://jijahohhjijah.blogspot.com
Favorite Photo's :

Tell us the story behind this photo :
 
gambar ni di ambil masa Jijah tengah tunggu bas di stesyen bas Pekeliling. Masa gambar ni di ambil ... hujan turun renyai renyai ... tapi kami tak berganjak pun  .. masing-masing ralit tengok pakcik tu dok mejala dan Alhamdulillah .. murah rezeki dia ... tak sangka lak .. dalam sungai yang kotor di tengah bandaraya tu .. ada juga ikan yang jadi sumber rezeki untuk seseorang ...  soo kiranya gambar ni ... Jijah skodeng mamat kat depan tu .. tengah skodeng pakcik yang menjala tu ....

Check List :

 1.Contestant must fill in the question above...siap 
 2. Add www.jannatul-ardilla.blogspot.com as the followers. ..dah add pun ...
 3. Say something to the owner of the blog. .... thanks ye invite jijah join contest ni ...
 4. Leave your URL Contest at the comment above. ..soon
 5. Promote/Tag this contest to your friends. .... guysz .... join this contest okeh ...
 6. Put the picture of contest on your wall.  ... okie ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

nur ardilla najwa berkata...

tq3x...hihih....jadi org 1st nmpak join contest nie...huhu... promot lagi yer...=)

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky