keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 16 November 2010

korangd ok buat ape tu ???

 Hmmm ... mesti skang ni ramai yg tengah sebok masak ketupat ke .. lemang ke .... atau buat rendang ke ....
hehehe aku kat opis lagi ni .... petang karang balik macam biasa .... bos bos n staff aku ramai dah balik umah .... aku ... sbb takde kete je .. kalo dak aku pun dah sedap tido kat umah kot ... heheheh

tahun ni aku beraya di Banting je la .... nak balik kampung .... badan rasa tak larat lagi ... baru baik demam .. ni pun ada saki baki batuk n selsema .... tunggu sihat bebetul n free la kot baru aku balik kampung ... seminggu hehehehe .....

ni kali ke-2 aku tak balik raya haji kat kampung .. dulu sekali masa aku duk kat kampung baru .. cuti sehari je ... pulus takdak .... naik bas jer .. tiket lak abis ... hmmm ... maka di tahun itu aku beraya di pagi raya dengan menu roti telur cicah sos .... then akak ani masak ketupat segera n sayur kacang campur + kuah kacang ... perghhhhhhhhh .... sedap beb ... rasanya pagi tu tangkap leles gak la bila dengar orang takbir .... huuu .... jiwa kacauuuu ..... 

 esok aku nak masak ape ekkk ....... hmmm .....

cakap pasal raya tuu ... masa tu .... aku dok tengok tv .. alih alih tuan rumah aku kasik salam lak .... dia pun hulur laaa daging korban ... ya allah ... rasa terharu sangat masa tu ..... disebabkan umah bujang aku takde peti sejuk .... maka aku rebus je la daging tu nak kasik tahan lama ..... ralit nengok tv nye pasal .... daging rebus aku dah bertukar rupa jadi daging bakar .... sib baik tak berlobang je periuk tu .... hahahaha .... maka di malam itu makan laaa daging bakar cicah air asam ngan akak ani .... hahahaha ....

mana laaa kak ani pergi sekarang ni yer ..... cian dia .... dah la tak nampak .... tinggal kat mana la tu ... kan bagus kalau aku dapat jumpe dia lagi ..... 

ape pun ... aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA  buat korang semua ... kalo makan rendang tu ingat ingat laaa kat aku di sini ..... wahhhhh sadis nye ucapan tuuuu .... anyway ...petang ni nak singgah beli lemang sebatang .... hehehehe .... cepat je siapppp ... wallahhhhhh ....

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

old_trafford berkata...

nak ketupat..

Jijahh @ f.k berkata...

isk ... jijah pun tak merasa ketupat pulut ni lagi tahun ni ... nampak gaya kena buat sendiri laa ...

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky