keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 30 Disember 2010

Memacam hall ...

 aduhh .. semalam dah laa ribut ribut hal bola ... pagi ni masa aku dok bersiap nak pi keje ...

wiiiwooo wiiiiwooo wiiiiiwooo ..... 

isk ... sape lak yg pepagi nak terberanak lak nii .... cecepat ambik beg n HP terus turun bawah ... bau busuk macam getah terbakar ... upenye bomba .... kete terbako ...
hmmmph .. ... terus panas enjin kete ... hantar anak buah pi umah pengasuh dia ... bukak pago n terus pi keje ...
huuu pepagi bikin ributt jaa ... bezanya ....

kebiasaan : time aku pi keje ... umah orang semua senyap sunyi n gelap lagi .....
Luar biasa : semua kuar umah n bersembang ngan jiran jiran ... umah semua terang benderang .....

dan dan tu aku rasa macam aku dah lewat bebenooo nak pi keje ..... heheheh

banyak kojo lagi niii .... :(

ooo yeah ... gambo ambik paklah punyaaa .... pinjam ekkk ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

safura zahari berkata...

heheheh kira pagie yg hangat dr biasa lah ni eh.

Fadzli Amir berkata...

Ni pagi yang HANGIT ni....masa ni la nak kenal semua jiran2, nak tanya nama apa, anak dah berapa, bini berapa...hehehe

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky