keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 29 Disember 2010

M.O.O.D

 hmmph ... hari ni aku rasa letih sangat.... rasa pedih bijik mata ..berair je ..
takde mood nak buat kerja atau ape ape je ... rasa nak tidoo ... nak nengok tv jer .. tak kesah la citer ape pun ..
keje banyak sangat nak kena buat ... dorang ni ... entah la ape kes ...

yg sorang macam bagus ... berkira buat kerja sendiri jer ... makin lama makin eksyen ...
yg sorang memang aku tak kacau la ..biar dia rilek sikit ..
yg sorang masih baru .. atau memang macam specis dulu .. wat derk je .. bila keje dah siap baru tanya ape leh tolong ... aku pun tak tau aa apasal yg jenis ni macam tu ...
sorang agi ... sekali suruh .. gerak ... kalo aku buat dek jer .. dia pun wat derk laa .. aduuuuuuuuhh .. takkan nak aku ada ngan dia 24 jam kot? aku kasik arahan pun dia macam tak paham bahasa lak ... atau memang specis paku n tukul ??

aduuhh ... tambah serabut otakk ... lantak korang la nak buat ape ... aku penat lahhhhhhh ...  MOOD hilang entah kemana ......

~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

Unknown berkata...

hee.melantak mee hoon tom yam.nyumm.

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky