keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 27 Disember 2010

Nasi Kukus Ayam Rempah

Ush ... makan tak hengat kooo .... arini keje mengemas umah je la ... masak masak nanti dulu ... lagipun tinggal aku berdua je ngan adik ni haa ... beli je senang .... panas panas ..memang layan nasik kukus ayam rempah ni ha ... ayam dia secukup rasa ... beso lak tuu ... 1/6 tuuu ... dah abis nasik ... ayam tak abis abis lagi ... tambah lak kalo tang dada ... uhhh .. isi banyak ... tapi aku suka tang kaki @ paha lerr ... phewww.... sodappp .. tangkap leless .....
layannnnnnn ....
 p/s ; gambo pinjam mr goo jer .. sbb imej sebenar lebih hebat dan menyelerakan .... kalo nak .. pi serbu kedai@gerai belakang pasaraya "the store" Banting ... hehehe ...cepat sebelum kehabisan stock ....

psttt : memang cepat abis nasik kukus ni .... laku habisssss ... (isk ..ape aku cakap ni??)

~ It'S OnLy Me ~
weeee

4 ulasan:

Mak Su berkata...

alamak, terliur dibuatnya, favorite saya ler

Hantu Kak Limah berkata...

kat pasar malam skrng ni byk org jual nasi kukus mcm ni...sedap jugak ayam berempah tu..

░♥si lampu neon♥░ berkata...

BERGULING AKU KE DAPIR SEBAB TERUS LAPA BILE TGK AYAM NI =(

alfa juliet berkata...

ini mmg sedap

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky