keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 25 Disember 2010

ulau berlingkau dalam jamban ....

 hadu laaaa .. terkujat den ... baru je rasa macam nak terkucil nak terkeluar ... sekali terbantut la pulak  ...
plan nye nak masuk bilik air buang ape yg patut n nak cuci muka  ... sekali baru kunci pintu ... ULARRR???
korang bayangkan cemana perasaan aku ... dua kaki jer jaraknye dari kaki aku ...
nak gerak ke tak?? nak gerak ke tak ?? hahahah tak kuasa mak .. buatnye dia jalan lalu celah kaki aku ... mak aii .. tak daya ... kerkucil terberak aku kat situ kang ...
atau .. patut ke aku panjat je jamban duduk tu ... hohohooo mana boleh .. mau pecah berderai jamban tu ... hahah....
nak tak nak .... aku bukak pelan pelan selak pintu jamban tu n terus lompat keluar ....
ular ... ular ... (jerit sopan laaa)
abg aku datang tanya apasal??
ular ler ... (macam tak caya je dia) ... 
hmmm ... cemana ni ... nak pukul ke ape ?? aku n abg aku jer ... tak bley jadi ... kena panggil sorang lagi lelaki .... elok je tutup pintu n elok je jiran  aku tu datang... haikk .... dah ilang ????
haduuuu .. masalah la pulak .... terus carik .... tak jumpe ... adu laaaa ... bahaya nih ....
mana dia pergi?? Misteri .....



~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

Ezao' Edogawa berkata...

haha boleh lak ular tu ilang? kena carikk tu. bahaya oo. patutnya kena ada pemantau sorang utk tgok2kan ular tu... uhh. bahaya..bahaya. ular spesies apa tu kak?

perjalanan pulang berkata...

sekali sekala tak pa

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky