keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 12 Januari 2011

Kuch Kuch Hota Hai ....

 satu hari .... tengah aku menunggu bas di sebuah stesen bas di tengah bandaraya  .... tetiba rasa macam di perhatikan pulak .... toleh ke sebelah ... hiks .. nampak mamat bangla ni tengah perati aku .. baekk punya...

bila dia sedar ... cecepat dia pandang tempat lain sambil sengih  n nyanyi dengan selambanya ... KUCH KUCH HOTA HAII ....

Rasa lucu lak ... sengih sendiri ... memacam manusia nih ....

~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

chekpid berkata...

eee...takut!! larikkkkkkkkk

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky