keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 5 Februari 2011

1 Utama ...

hmmm at last jadi juga keluar ... sib baik selsema dah ok ... lagipun dah lama gila aku tak kuar ngan vicky ... hehehe kawan ape aku ni??  bukan ape ... dia pun tahu aku studi lagi ... kekadang selang seminggu yg ada tu la aku nak rest kat umah ... buat serba serbi ...basuh itu ini .. assignment lagik ... heee cakap pasal assignment ... banyak agi tak settle .... sehari dua ni aku baru dapat siapkan yg a, b, c jer .. heheheh lembab ah .... bukan ape ... sbb semua lom abis baca .... cuba kalo dah abis satu buku tu aku mentelaah ... mesti jumpe ... yg aku heran tu .. apasal simpole sangat sim tu .. sampai jawapan yg di cari tak jumpe .... isk ... soalan ada tiap final .... giloss ... aku rasa dia nak uji kefahaman kot ... semua yg dah belajar dari sem 1 sampai skang ni ... hahahah ... ape pun ... tinggal soalan essay ... and part B ... hmmm baik buat sendiri dari mintak kat orang ..... sekurangnya aku baca juga n kalo kuar masa final .... hmmm ,,,, tidakkah itu akan menjadi satu bonus buat anda amie? (cewah .... psiko diri sendiri)
dah 4-5 bulan jugak rasanya tak kuar ngan dia .... ok ok ,,, aku dah melalut ... nak bersiram n menyiapkan diri pulak ...

mmm nak naik train ke? atau naik kete rkk ?? malas nak drive.... tapi lagi malassss nak berasak asak lam train :((


~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky