keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 20 Februari 2011

Faris yg comel ..

 Alalalaaaa geram jerr nengok si Faris nih ... tadi akaknye bawak balik belon .. soo ada la belon kecut ni haa .. dia kasik kat adiknye ...

faris sekarang ni memang laaa suka masuk benda ke dalam mulut je .. lidah tu asyik nak merasa jerrr .. soo tadi belon ni .. dia masuk laaa tempat yg ikat tu dalam mulut ... then dia gigit n tarik ... bila terlucut keluar belon tu ... mengekek ngekek dia ketawa geli hati ... then buat lagi ... gelak lagi ... lucu agaknye bagi dia ...

yang aku tak tahan tu .. air liur dia tu .. bersembur sembur bila tangkai belon tu terlepas dari gusi dia tu ... bila aku gelak .. dia lagi laa gelak kuat ... Fariss .. fariss ... acik Mie geram lahhh ...


~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky