keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 2 Februari 2011

pesen rambut

 hmmm ... pesen cemana nak kerat rambut ni ek ...
rambut aku ni tak la lebat ... udah tu asyik gugur je .. l
agi la nipis ... tak pernah lagi potong rambut pendek ala-ala gaya lelaki ni ..
hee takde la serupa lelaki .. tapi pendek la kiranya ....
macam sebelah ni ok gak ... katanya sesuwai kalo dah berumur ..
tetiba teringat kat pelakon rusnah mat aris tu ... isk ...
atau yg belakon dalam cerita tiramisu tu .. mak nye si lelaki tu ...
heeeee ... gonjeng sangat ahh ...
  yg sebelah ni rugged ekk ... tapi takde maknenye .. udah nama bertudung ... bila masa lak aku nak jurai jurai kat depan tu ...
sekali si faris tarik .. meraung laaa aku .....
udah la botak .. buatnye tercabut semua ... udah botak bulat kat depan tu ...
muahahaha ... tak sanggup ...
 yg ni tak pendek sangat ... best gak ..
tapi kan ... muka aku bulat ... tambah bulat kalo ada rambut bulat cenggini ...
atau ... dapat la cover pipi aku yang gebu bak kuih pau kacang merah tu kan ?? hehehe ...

 heheheh ... serius .. aku tak pernah kerintingkan rambut aku ni ...
kalo dedolu ... selalu buat rambut tocang kekecik tu ...
bila dah jemu n bukak .... nahhh .. kerinting dia .. menggebu-gebu.. 
tapiii .. tak sampai sejam dah lurus balik kerinting tu ...
rambut ni sama degil macam tuan dia daaa ...
kerazz ati ...
 suwit gak ... rasanya masa kekecik ada pernah buat cenggini ... takde la gi saloon ... saloon ibu aku je ... bawah pokok rambutan kuning gula batu belakang umah ...
takde maknanya nak sikat belah macam tu .. kacau pandangan mata ku jer ...
lagipun aku kan kasar sket ... yg ni macam feminin ahh ..
biasa lepas mandi aku sikat ke belakang jer .... tapi lepas baca artikel pasal rambut penyanyi pujaan aku si ELLA tu ... dia kata .. lepas basuh rambut .. dia tak sikat rambut ... hahahah .. lepas tu aku pun tiru je la ella .. tak sikat rambut lepas mandi ... heheh masa kekecik je la ...
kalo dah bebeso macam ni buek cenggitu .. ada lak orang ingat aku ni gila meroyan ke ape ... rambut udah le panjang ... kusut masai rope lansiaq ..
heheh tak kuasa makkkkkk ...


senang cerita .. potong la macam biasa nyaaaaaa ... layered paras atau lepas bahu ..... 8 hengget jer .. hiks ...  campur steam .. campur rawatan tradisional n so on .... sebelah tangan koooooo ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

gaya rambut no 5 tu I suka

Jijahh @ f.k berkata...

a ah ... sweet je kann ... yg no 6 tu panjang sikit n depan dia buat tirus ke depan

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky