keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 28 Februari 2011

SIKAP ..

yang lama yang baru ...
 tak jauh beza .. sama saja bagiku ..
satu yang pasti ...
dua dua suka main taichi ...

dapat keje ... pass sana sini ...
arahan kemain lagi ...
nak tunjuk bossy ...
agaknye kalo takde kami ...
tutup la unit ni ...

pembantu baru tambah la lagi  ..
ibarat isi dan kuku depa berdua ni ..
kakak buat itu .. adik buat ini ..
dua dua sepanjang hari ...
kerjanya mengadap PC ..
tah ape di buat .. aku tak pasti ..

sengaja aku nak menguji ..
sbb aku dah pesan berkali kali ..
dah ko buat pekak tuli ..
rasakanlah kali ni ...
hidup atau mati ...
malas aku nak peduli ..

bila dia main taichi ...
aku pun reti aikido ..
bila dia beri ..
aku buat bodo ... (hehehe beri je balik .. bukan ke dah beri semua maklumat tu ... berapa kali nak bagi daaaa.. be serious okehh )

bila berjalan .. semua nak ikut ..
bila tiba bab angkut mengangkut ..
semua cabut ..
tinggal laa sorang berdengkot dengkot ..
abis semua urat n sendi .. rasa nak tercabot

letih lak kekadang rasa ..
sikap korang .. memang tak guna ..
kalo cakap banyak .. kang ada lak terasa ..
tapi nasib lah kalo ko terbaca ...
bahasa aku memang berbisa ..
sebab ... benda yang nyata ..

kalo marah sampai mati pun aku tak peduli ..
sbb ko pun bukannye reti ..
sikap ko bikin gua sakit hati  ..
kalo pendam .. leh cepat mati ..
hari hari makan hati ..

cukup aa takat ni ..
saja nak ilangkan bengkak ni ..
nak penuhkan corat coret blog ni ..
juga untuk ambik inti pati ..
yang elok boleh di ikuti ..
yang tak elok .. boleh letak ke tepi ..

28022011/05.01PM
putrajaya

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky