keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 26 Februari 2011

Trip 2 Putrajaya

well ... semalam adalah hari terakhir aku kat kampung ... sebelah pagi jam 10 aku sapu sampah n daun kering kat laman depan ... 5 minit kemudian .. abis semua daun jambu tu berguguran balik ... sigh ... musim luruhh .. tak bley buat ape dah ....

pusing keliling umah ... wahh .. rupanya pokok durian kat tepi umah tengah berbunga ... baru putiknya aje ... kata ibu ... KOT YE SEMPAT ... BELUM LAGI DENGAN CIK WOK (beruk) .. CIK PAI (tupai)...
harapnya ada laa rezeki nak merasa lagi buah durian ni ... seingat aku baru sekali je dapat rasa hasil sendiri .... tu pun separuh dah kena giget ngan tupai ... tak ngintai lak pokok yg lelain ... takut pacat ahh ... lagipun kelmarin hujan .. soo mesti pacat tu keluar kelaparan ..



~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky