keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 23 Februari 2011

Trip to KB

 
Satu yang pasti … dah lama giler aku tak naik bas …last trip ...  masa aku gi kuantan .. then ini la dia .... lama giler aku tak balik kampong naik bas express … tadi petang .. masa beli tiket ,.. aku berangan nak  naik bas 3 seater .. jual mahal la konon takmo naik bas 2 tingkat …. Hahah lupakan laa jijah .. skang ni semua bas dua tingkat ...
Ok lahh … aku berangan pulak nak naik yang seat bawah … haduuu … dah abis katanya .. arghhh … terpasksalah aku memanjat tangga bas yang tinggi tu .. haha .. nahas ko jijah … sempit ahh tangga pulas dia tuu ... dah la aku pakai skirt jeans ... ala ala ge-girl gituuu ..ahaks..


Soo naik di putrajaya .. bas lengang giler …. Cehhh siap ambik sorang satu seat … sampai je tingkat atas … jumpe laaa x student aku masa di IKBN Bachok... wahhh ... tak sangka betol … patut aa mata aku ni gegerak jer …. Sembang baekk jer … dah mengajar pun dia ...

Sooo bas dah gerak ,… aku layan lagu lam henpon … dekat separuh memori dia aku sumbatkan dengan lagu lagu yang aku suka laaa …
sooo .. saja testing kalo intenet boleh guna dalam bas ni … haduuu macam sioput .. soo aku melepaskan gian bergo blog dengan type dulu laa entry ni dalam words... sampai esok di umah … aku update laa blog ekkk … jgn mare ….. 

aku rasa .. aku merantau keluar sejak aku umo 17 …. Aku rasa kl ni memang tak pernah lengan g dengan orang yang mintak sedekah … bukan aku nak kutuk … Cuma aku rasa kesian dengan depa … tak penat ke mintak simpati?? N satu agi … memacam poenyakit ahh dorang ni ….
Tadi di stesen putra … dua dua kakinya berbalut … sebelah kaler kuning … sebelah kaler putih …. Sakit ape ekk dia?? jalan pakai tongkat ... … kita ni kalo sakit cecepat ambik ubat .. usaha gak sampai sembuh … dan-dan tu aku rasa … kalo aku kaya .. aku kasik je ubat kat depa … rasa macam kesian gilerr …. Aku Nampak sebelah kaki dia tu dah kaler merah kehitaman macam gangrene tu ..sebelah lagi aku Nampak pembalyut dia penuh ngan darah ,…. Ouch … aku rasa macam sakit gilerrr …. 
aku nampak dia duduk di tangga ... dia macam berbaring bersandarkan beg .. then kira duit masuk beg .. then dia picit picit kaki dia kuat-kuat ... sampai nampak macam geggar gegar kaki dia tuu ... menahan sakit kot ?? hmmm tah laa ... nampak macam muda lagi ... itu je ke usaha dia ekk?/

Ok ahhh .. dah sampai di Gombak … jalan dah mula kona kanan kiri .. penin lak kepala aku ni … lagipun .. takmo ah orang kata aku ni belagak ke ape nak tunjuk ada lappy .. atau tunjuk rajin lak buat keje memalam buter dalam gelap … hahaha paling tak kurang pun …jejari  aku dok  menari kat keyboard ni … bising ahhh … orang nak tido ….. adios all …. Have a great day

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky