keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 11 Mac 2011

bunga .. bunga ... L.A.W.A.K ...

 kelmarin masa dok sembang sembang ngan adik jijah ... sembang la pasal buah mangga acik sebelah tu ... bukan ape ... pokok dia kecik je .. tapi dah mula berbuah .. banyak gak .. siap juntai baekk punya ..
soo petang masa balik kerja .. aku bawak la Syatrah pergi ke rumah pengasuh dia sbb nak jemput adik dia si Faris balik rumah ... sooo tangan dia laju je nak capai buah mangga tu ...

bila dah terbukak cerita pasal buah mangga ... teringat laa ada dua orang makcik ni (india) ... pepagi dia selalu macam kekonon joging laa dok pusing taman aku tu ... tapi yg aku dok perati .. asal ada pokok bunga je .. mesti dia pi kutip ... tak tau la dia nak buat ape .. tapi kekadang kalo tak silap aku dorang letak tempat sembahyang depa tu ... (isk .. pakai bunga curi boleh ke ??) .. tak kesah laa .. hal depa ... tapi lepas tu adik aku pun citer laa ....

satu pagi lepas aku n adik ipar gerak pi keje .. dia dok panas enjin kete kancil tu .. tapi masa dok pakai stokin n layan si syatrah kuar umah .. dia nampak laa dua makcik tu dok jalan jalan .... sampai je makcik tu depan umah seblah .. terus tangan dia nampak macam nak capai buah mangga tu .... dan dan tu adik aku berdehem ... EHEMMMMMMMMMM ....
terus tak jadi aci dua tu nak kidnap buah tu .... aku dapat bayangkan cemana gabra nye depa ... dah tu adik aku citer .. aci tu cecepat buat macam selamba n terus sambung joging ....
ayoyooo .. ini macam punya orang pun ada kaaa ???

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky