keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 16 Mac 2011

jiwa meronta ronta ..

 huuuuuuuuu .... geram je tangan rasa nak beli menda alah ni ...


 kalo beli yg ada 3-4 kaler tu ... satu pun dah rm20++ ... banyangkan kalo nak semua kaler .. hemmm .. baik beli satu ni je kan ??

hiks... napsu serakah tol laa .. rambangs mate ... 

hmmm jgn sok syatrah ingat ni water colour udahhh .. dah banyak kali dia mintak belikan tu .. cumanya takmo kasik dia sepah n conteng rumah je ... beso sikit baru leh belikan ... skang pakai je kaler pensel sama crayon ...


~ It'S OnLy Me ~
weeee

3 ulasan:

Oasis berkata...

Mak pakai warna yang mana satu la nanti. Byk sangat. Ada jugak yg buat corak pelangi nanti. Hehe

Jijahh @ f.k berkata...

haha ... pelangi ?? aww ... tak berkelip orang pandang nanti ... malu ahh :">

cik blablabla berkata...

Aik2..lawan tokey ni.ahkak pn pkai yg 4 kaler jer.hahah..no3.crayon only.ngee~

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky