keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 15 April 2011

Haru biru

 Huuu harini perasaan aku rasa haru biru ...
heheheh masa keluar rumah tu .. elok unlock car ... tetiba rasa senak lak ... tapi sesaat jerr ... soo aku ingat ok la ... soo masa dah di traffic light Dengkel .. alih alih rasa macam mendesak lak ... haduu .. pelik lak .. ape menda aku makan semalam ?? roti telo je pun .. buat sendiri  ... roti masih ok ... telo pun .. bukan telo tiruan .... hmmm ... pelikk ...

hahaha ape lagi ... kalo nak berenti kat stesen minyak .. yang terhampir pun dah lagi 800m dari opis aku jerr .. tak bebaloi .. tapi kalo nak parking .... kena jalan lagi dari parking ke atas ... heeeeeeeekk ... masak gak ... tunggu lif lagi ... huhuu ....

elok aku parking .. takde tunggu n relax dengar sinar lagi dah ... terus je kuar .. ambik beg sandang .... lock kete .. pecutt .... hahaha kalo aku lari pulak kang.... ada yg kata aku dah terlebih lambat .. jalan je la ... tapi kira abis laju lerr ... tunggu lif yang lambat giler ... seberang ke block 1 pulak ... tunggu lif lagi ... elok dah punch .... singgah aras 3 jer ... fuhhhhhhhhh legaaa ........

moral of the storey cik jijah ..... kalo dah rasa tu ... tunaikan saja hajatnyer .... hhehehe ... sesekali jadi jensen king ... ape salahh ... hahahahaha

~ It'S OnLy Me ~
weeee

3 ulasan:

eMMe berkata...

Assalam Jijah, 1stime dtg sini, Salam Kenal, best gak citer Jijah nih..nak folo la...

Oasis berkata...

Mau tak berpeluh kan kalau memulas-mulas cam tu.

Tanpa Nama berkata...

gambar menteri fasola!! O^0 haha

=_="

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky