keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 19 April 2011

keje vs cuti??

antara keje dan cuti ... mana lagi best ??
tentu laa cuti kann...
tapi bila dah cuti ... means duduk umah laa ye dakk?
kalo dah kat umah ...
mesti nak pegang penyapu ... sapu ape yg patut
pegang hos air ..siram pokok ..
mesti pegang remote ... bukak tv ..
lupe pulakkk... baju banyak nak basuh ...
soo kena laaa pegang mesen basuh ... sidai baju ..dll
kalo dah masuk area dapo ... mula laaa
basuh pinggan mangkuk periuk belanga n so on ...
dan dan tu lak rasa lapo laa .. haus laaa ...
mesti la kena masak ye dakk? paling kurang pun buat air ke ape ...
tapi bab masak memasak takde laa risau sangat ...
order je .. cepat sikit ... lagipun dua usus je nak makan tengahari ni ... aku n adik aku ...
heh ... sempoi lagi kalo order .... SIAPPP!

SOOO ... apasal cuti???
hmmm ... sebenonye ... cuti ganti ni ... kekonon nak baca buku ...
semalam dah jam 11 mula mata naik julin ... soo otak letis .. mata ngantuk ....
buku pun naik nyampah nengok aku (ecehhh kekononnn)
... soo ape tunggu agi .... TIDOOOOO ...
ni tadi pagi bangun jam 8 ... ikut timing punchkad ...




dah mandi siap ape semua .... berbalik laa citer kat atas tu haa ... sampai laaa skang ni ...
mana ada aku BACA buku lagi ??? ni baru sudah sidai baju satu bakul ...
jap agi satu bakul agi ... hmmm ... hari lak panass terik ni .. rugi woo tak basuhh ...
prot lak dah rasa lapo ... tadi pagi aku makan roti jalan basi gak nye ... lidas lidah aku ni ... tapi semua dah simpan lam peti ahh ... huuu jgn carik nahas woo ... maunyer esok aku sensorang jawab soklan peksa lam tandas ... TAK MAUUUUUUU!! ...

ok ok ... singgah sini nak post entry je ... lagipun aku takde entry SEJUK BEKU DI SINI ...
semua fresh BAKE ajerr .. hakssss ...TERBAIK DARI LADANG beb .... ssoo takde citer menarik arini ... cumanya nak buat korang jelessss .... AKU CUTI YEY ... AKU CUTII ... haksssss ...

wish me Good Luck okehh ... esok peksaaaa ....
sekarang aku berjanji pada diri sendiri .... BACA BUKUUUUUUUU noktah!!!

sambung sikit agi ..... to all my friends ... SELAMAT STUDI DAN SELAMAT MENJAWAB PEPERIKSAAN ESOK .... CHAIYOOO CHAIYOOOKK....





~ It'S OnLy Me ~
weeee

6 ulasan:

Eyrique Ettiqazz. berkata...

perak cuti sempena hari keputeraan sultan perak..jom cuti2..hehe

ZZnoor berkata...

cuti owes d best!!
tq coz following my blog!!
i folo u back!
salam ukhwah...

Oasis berkata...

dalam banyak2 cuti....ada yg mmg tak best kalau cuti time ni:

Abis cuti terus kena exam

Tu mmg tak best langsung. Tergugat rasa nak berseronok.

JijahJambu@Jj berkata...

eyrique >> selamat bercuti ...

JijahJambu@Jj berkata...

ZZ ... my pleasure

JijahJambu@Jj berkata...

Oasis >> serius ... betul sekali pernyataan anda itu ;) ...dah sah sah kena studi maut dalam cuti tu ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky