keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 13 April 2011

meeting ...

 arini separuh hari abis masa dalam meeting je .. padahal kalo aku buat keje .. memacam leh settle dalam 5 jam tu ... aku rasa unit aku je hantar orang sampai 3 orang as back up .... yg lelain 2 je .. bos n pembantu ... ape daaa ... padahal maklumat semua aku dah compile ... agaknye ape akan jadi kalo aku tetiba kena arah bertukar ??? muahahahaha ..... "kuca lana" kata orang Kelantan ... hehehe ... 

tapi kannnnn .....  time balik ... sempat tengok orang tu .... masa pintu lif nak tutup .. sempat dia jeling kat aku n senyum.....aku balas senyum balik laa .....haduuuuuuu .... rasa nak gugur jantung ... heheheh.. aku tak naik lif tu sbb semua lelaki 6 orang ... mau tak bernapas aku dalam tu kang ... heheh soo saja laa tunggu lif lain ...  lama tak nengok dia senyum ... suweett sangat ....


~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

safurara berkata...

sempat kutip x jantung akk?hehee

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky