keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 14 April 2011

Name Tag .....

 well .. semalam masa gi meeting ... aku pakai laa name tag .. soo sampai balik ke office lepas abis meeting .. name tag tu memang aku tak bukak .... soo tetiba ada sorang mamat ni tegur aku ....

Syafiq  : HUUUUUU AMIE .. BALIK MEETING TAK BUKAK-BUKAK NAME TAG ...

Aku : hahahaha .... cerita pasal name tag .. meh fazila .. citer kat dia ... (sambil tarik tangan kawan aku) ...

fazila : Ko Kenal Mahathir Mohammad tak?
Syafiq : Kenal ....
Fazila : Ko rasa dia pakai name tag tak ?
Syafiq : Pakai ....
Fazila : Mahathir yang fames satu dunia kenal tu pun pakai name tag ,...
Fazila : Orang kenal ko ke tak ??
Syafiq : Kuwang asam ....

aku : hahahhahaha ........... sori le geng ... aku dah kena lam tandas kat EPU tadi .... kita share la sorang sikit :D

~ It'S OnLy Me ~
weeee

5 ulasan:

NM02 berkata...

pernah pakai name tag sampai tesco.. malu kite.. hehehe

SangRatoo berkata...

hikhikhik..mama sherry..kite pun penah pakai name tag sampai SPPK..demm :P

JijahJambu@Jj berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ratusiput berkata...

ehehe...gelemer jap.kalau dulu2 slalu panggil cikgu sbb cikgu je yg slalu pakai nametag.

Aty Fared berkata...

name tag dah lame tak pakai.. tapi gi opis pakai pass tag..kene gantung setiap mase kat leher.. kalau terlupe nanti susah nak kuar masuk opis..huhu

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky