keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 26 April 2011

Paper hari ni ....

 hiks .. ngeri nengok muka depan paper .... ada jari kena tetak ... herksss .... 2 -3 kali aku menggeliat kegelian@kengerian .. ngeri weh ... tapi nak nengok gak .. rasa macam tak puas lak ....

tapi gambar yg kat tepi ni,... aku cari kat intenet je ... ni mesti masuk lam mesen pengisar daging kot ... hancussssssssss ...

serius ... pisau dia tajam gilak .... aku penah terluka dek pisau tu .. kesnye .. aku jenjalan kat Hospitaliti masa keje di IKBN bachok dulu .. soo masa jalan tu .. kebetulan lalu kat kitchen ..(jalan short cut)  soo aku secara sepontan cakap n buat .... "kak .. mesen kat sini dah berabuk" .. sambil calit habuk dengan jari telunjuk kiri ..
serus aku tak pahsan pisau dia kat dalam moncong mesen pengisar tu ... ape lagik .... macam bawang besar kena hiris laaa ... menusuk ke dalam .... huuu .. time aku dok menaip ni pun aku leh rasa lagi hirisan dia ... arghhhhhh .... telunjuk kiri ku ... cacat sekejapp ... 

then satu agi ... kes makan kat kantin sekolah ... adoii ... siap aku ngen kengkawan kat sini dok argue ... n dok gegelak ... bio betul ... kalo makanan dah expired .. memang aa takleh makan .. ape lagi tuk jual ... isk ..


aku rasa jalan paling selamat .. buat macam makanan tambahan kat sekolah tu .. atau macam kat kantin asrama ... orang kantin masak ikut menu yg dah sedia ada n kasik bebudak makan ... cara macam ni .. makanan bebudak tu dapat di kawal .. n bebudak pun semua akan makan menda yang sama .... takde la yg makan jajan ke ape ... tak gitu ??

 haaaa ... beratur .... beratur ambik makanan ....

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky