keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 5 April 2011

pedicure ...


 hiks .... di kesempatan yang ada aritu ... sempat juga aku buat pedicure ... 1st time ... hahah abis tanggal semua daki n keras kematu tu haaa ... bila jalan .. semua rasa kooo ....

di program aritu .. casnya cuma RM10 je satu perawatan  ... 10 untuk manicure ... 10 untuk pedicure ... murah kann ??? kann ?? facial pun ada ... tapi queue ramai sangat .... lambat ahhh ...


pedicure ni ... kalo kat kedai aje dah 60 - 70 tauu ...kalo yg lelain tu tak tau la bape dia cass ...

tapi yang tak tahan nye ... geli laa ... puas laa aku dok menahan kegelian bila dia gosok kat tapak kaki tu ... rasa nak terkucil tapi ku tahan jebatt ........ hiksssss :">  ...

kaki ni jarang buat sendiri ... kekadang segan lak nak hulur kaki kat orang
... sejak pakai sandle ni .. kaki pecah lak ... masuk aircond .. sejuk pulak ... losyen pulak sangat laaa rajin memakainya ... huh ... jijahh ... jijahhh .... hampess

~ It'S OnLy Me ~
weeee

5 ulasan:

Rozali berkata...

Assalamualaikum Jijah

lepas ni misti hubby puji...he he

Wassalam

Jijahh @ f.k berkata...

Hehehe ... jijah lom kawen lagi ...

Oasis berkata...

Murahnya. Biasa pernah jumpa around RM35 -RM45.

kalau murah cam ni, hari2 pun blh buat rawatan kan.

Jijahh @ f.k berkata...

hahah sabo je la ... kalo hari hari buat ... mau kulit jadi nipis macam selaput bawang tu haaa ... kuku pun nipis macam kulit udang kertas ... hikss ....

iDAN berkata...

Kaki pecah tu kena pakai stoken, lagi pun ramai lelaki suka perempuan pakai stoken, stoken hitam lagilah nampa menggoda.

Kuku kaki sy ni pun makin bermasalah; terutama ibu kakinya tetiba kuku tak betul tumbuh dah sakit macam kena cekamlah pula...

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky