keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 15 Mei 2011

2 hari cuti ...

kejap je rasa ...esok dah hari Isnin ...tapi rasanya mesti ramai yang bercuti kann? ... sbbnye selasa cuti lagi ... soo panjang juga cutinya kalau dah di cantumkan ...  aku tak cuti kot ... ni pun geng studi dulu ajak jumpe kat Mid Valley .. bowling suka suki .. this time dengan family lak ... aritu kami geng gedik jer .. kalini kalo semua dah bawak laki n anak ... hahaha cemana rupa ... jgn ada budak yg masuk dalam lane bowling tu udahh...

dua hari ni ape aktiviti korang? aku duk umah je ... lagipun since Jumaat aku dah mula menunjukkan simptom selsema ..sakit tekak@tonsil bengkak n batuk kahak ... huuu ... terlebih aktiviti gak nye .. mungkin gak la ... kalo dah hari hari balik keje jam 10 malam .. sabtu keje ... ahad pulak ada je aktiviti ... cepat aje badan rasa flatt ... tapi walau ape pun .. 2 hari ni aku dah cukup rest ... alhamdulillah semua dah semakin ok n tekak dah hilang peritnya ... berbaki sesikit je lagi ... insyaallah ... harapnya ok sebelum aku gi Sarawak esok lusa ni ...

tadi aku call ibu ... hmm rupanya abg aku pun tak balik rumah ... kesian ibu tinggal sorang ... mesti dia boring ...kan bagus kalau ada kekosongan di kelantan .. dapat gak aku balik keje kat sana ... tapi .. mungkin bukan sekarang ... kalo tidak susah lak aku nak pegi kelas nanti ... sabar ye .. tak lama lagi dah .... (ya Allah .. berilah kesempatan untukku sekali lagi ...aamin)

kata dia lagi beberapa hari dia balik ....  hmmm elok sangat la tu ... dia mendarat ..aku pun terbang ke bumi Sarawak .. soo tunggu seminggu lagi aku balik ... then dia pulak dah di negeri lain .. hahaha... tah bila dapat jumpe dia ?tak tau la ape nak jadi kat kami ni ....  well .. aku tak sabar nak jumpa dia ... ngok la cemana nanti ....

ok lah ... sampai sini dulu ... nak tidur dah ... sehari dua ni tido lambat .. bangun pun lambat.. heee jgn esok tak sedar diri udah lerr ....nite allz ... sweet dreams ...



~ It'S OnLy Me ~

weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky