keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 26 Mei 2011

Back to normal

 well ... aku dah mula bertugas semula kat office ni .... tak la terasa penat sangat ... flight semalam jam 3. delay jadi 3.30 ... tapi yg tak bestnye ... bengang ngan sorang staff pompuan pendek ni ... apahal tah dia semalam .. carik pasal ngan aku .....

lepas kami check in n masukkan barang barang .. kami lepak minum minum kat airport tu ha ... then bila dah nak timing tu .. kami pun masuk laa ke dalam ... alih alih sorang ni ha tak puas ati ... dia cakap aku dah bawak beg sandang kat belakang .... then kat tangan ada satu beg (dalam tu ada kotak kek lapis) n satu agi kotak kecik (terubok Masin) .. dia tak kasik aku masuk .... ok fine .... aku blah n pegi kat troley banyak banyak n sort barang dalam beg .. sooo muat la kotak ikan masin aku yg kecik comel tu haa ... sooo sorang lagik urusetia aku pun kena macam tu gak ... dia pun buat macam aku buat gak ... satu beg kat tangan .. satu beg sandang ... soo lepas siap .. kami gerak balik ke kaunter depan tu .....


aku tengok minah tu atas bawah .. dia lak mata separuh juling tengok beg kat tangan aku tu ... dia nampak kotak tadi dalam beg aku tu .... soo dia punya tak puas hati ..siap suh aku timbang .... dalam hati aku ... betina ni kalo carik pasal lagik ngan aku .. memang makan penampo free arini .... dah tu muka tak puas ati nengok beg aku .. bawah 7 kilo ... banyak cakap lakkkkkkkkk ..... rugi lak aku tak ambik gambo dia ekk .. kalo idak leh masuk blog aku free free ...

memang melampau ahhh .... kalo servis tip top takpe gak .... ini .. bila aku sampai dalam jer ... DELAY ... sib baik 30 minit ... kalo sampai berjam jam .. ada gak aku kuar sekali lagik carik pasal ngan pompuan tadik tu .... semua dah mahal ... barang sekilo dah RM30 .. sebijik beg mau 300... ape kes laaa jabatan kerajaan skang ni kena ambik air asia .. aku rasa harga dia tak jauh beza dari MAS ... soo baik lagik ambik MAS ... nak tukar tarikh senang ... serba serbi ok ... barang pun leh buat waran .. takde la kuar duit poket dulu ... next time ... akan di sarankan ...

soo aku masuk kapal semalam .. alih alih ada lebih penumpang lak .... cari punya cari ... terlepas 3 orang salah naik flight... sblm tu ada 2 lelaki jalan lelaju nak naik kapal aku tu ... upenye salah masuk pintu ... haik ... tak pernah lak jadi kes cenggini ... punya nak jaga barang ... sampai lepas lak orang lain naik flight lain ... cemana kesss

 memacam aaa dorang ni .... dah perasan bagusss sangat aaa tu .... menten je la ... bagi aku dorang belum cukup ok lagi  ....

pernah satu hari aku naik flight dari KL - KK ... ada orang pesan megi ... masa dia bukak perencah tu ... abis semua terabur .... aku nengok dia sapu je ngan tangan dia .. masuk dalam cup n letak air panas ... trus hantar kat orang tu .... aku nengok jer dia buat tu ... cuak dia bila perasan aku tengok dia .... hish .. ape nak jadik laaa ... pengotorrrrrrrr....

~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

-fizA- berkata...

lugu jer kepala derang tu kak..

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky