keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 23 Mei 2011

Hari berikutnya ...

 huu dugaan harini .. dah beberapa hari aku kurang makan ... bukan takmo makan .. tapi tak selera walau taime tu hidangan tengahari makan AYAM PENYET ... sarapan pagi ... LAKSA SARAWAK .. tapi tu lah ..selera takde ...
isk ... harini agak sihat sikit .... alhamdulillah ... tadi petang rasa lapar sangat .. aku ambik sesenduk nasik je .. takut tak abis .. lagipun dah 2-3 hari perut aku kosong n tak makan tengahari langsung ...
agak korang la ... lauk ni menyelerakan tak ?? hmmm buah dia sedapnye laaa ... tapi tu laaa ..asam ... dah la tonsil aku bengkak gilerr ... balun laa ... lagipun lapar sangat arini ... berkeriuk keriuk sementara nak tunggu jam 7 nih ....


alaaa tak dapat nak upload gambar lak ... esok keh .. nite
~ It'S OnLy Me ~

weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky