keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 27 Mei 2011

sleepy

 syuhhh syuhhh ...cetan ...
lepak laa tempat lain ...
kelopak mata dah berat macam satu tan ...
rasa macam tak boleh nak buat keje lain ...

kalo dapat tikar bantal ...
aku tak peduli lelain hal ...
tunggang tebalik .. ko punye pasal ...
kasik chance otak aku berkhayal ...



sungguh sungguh aku mengantuk ...


~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

Azhariah Zuber berkata...

kalau dah ngantuk, memang tak pk apa dah...atas lantai pun nak zzzz

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky