keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 9 Jun 2011

anak anak buah ku



 Hari ni 1st day keje ... orang lain dah happy nak cuti .. aku lak terbalik ... baru masuk keje .. hiks ..semalam perjalanan balik berjalan lancar je ... tapi sempat laa jugak beli nangka madu di Bentong ... singgah makan tengahari di Esso On The Run (nasik ayam) ... sampai umah jam 3 ... lepas punggah barang .. terus pensan ...

malam semalam tu aku tidur di Gua Musang lagi ... wahh .. happy la anak anak buah nye ... meriah sbb ramai ... termasuk la si kecit ... elok je aku nak landing ... anak buah aku yg ke 2 ni .. ambik mainan dia satu satu n tunjuk kat aku .... memula kete ... then koleksi teddy bear .. alih alih dia bawak KUDA ...

adik : cik miee ... adik ada kudaa ....
aku : oo ye ke ? mana ??
adik : kuda ni hebat sangat ...
aku : wahh ye ke ? ape yg hebat ? boleh lari laju ke ? (aku ingatkan mechanical toys yg boleh gegerak sendiri)
adik : dia gerak cenggini laaa .... (sambil tangan dia pegang kuda tu n buat gaya kuda berlari)
aku : sabo jerr aku .. terkena gak memalam buta ni ....

soo esok pagi aku suh dia eksyen sikit aa cemana rupa kuda dia lari semalam ...
Aniq Syaifuddin ... masa kekecik susah betul nak pegang dia ... skang ni baru laa nak kat orang .. kalo idak .. berkepit ngan mama dia jer laa ...

pagi tu sempat lagi 3 orang tu dok main puzzle ... soo aku ajar laa ... cari puzzle yg kat tepi tepi dia lurus dulu .. baru la senang nak susun nanti ....soo sbb adik faris mengacau .. depa pun pegi laaa cari port lain ... soo tetiba je aku dengar abg kasik arahan ...

abg : heii .. nanti!! .. nanti laaaa ... Acik mie cakap cari yg tepi tepi dulu .. baru senang nak buat laaaaa ...
syatrah : (tetiba bersuara) ..... Heii itu acik mie syatrah laaaaaaaa ....
aku : alamak syatrah ....apa pulak macam tu ... acik mie ni sama laaa jugak ... acik mie abg izzudin ... acik mie adik aniq jugak ... ngan adik faris ...
aku pandang mak dia ... mak dia pandang aku n dua dua gelak ... isk .. sabo je la ... agaknye dia ingat aku ni sape ekk ??
kelmarin dia tanya ngape aku panggil nenek dia IBU ... aku cakap laa

aku : sbb acik mie ni anak nenek ..
syatrah : (tetiba je dia tunjuk kat perut nenek nye n tanya) .. ni ape ni ???
nenek : perut nenek laaa ... ngandungkan acik mie ... ngandungkan bapak ...
syatrah : dengan syatrah ..dengan adik ....
aku : iskkk .. bukan laaaa ... syatrah dengan adik dari perut ibu zura ...
syatrah : gelak tersengih sengih ...

 paham ke tidak aku tak tau laaa ....

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

atuk berkata...

Assalamualaikum Jijah

rajin melayan anak2 buah yer
happy mereka

Wassalam

JijahJambu@Jj berkata...

best layan bebudak ni ... memacam peel dorang .. tiap hari ada jer yg dorang buat ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky