keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 3 Jun 2011

Balik Kampungg yezzzzzzzzzzz....

 Aduhhh ... hati ni rasa menggedik gedik dah nak balik kampung ... windu dah nih ... semalam lepas meeting n discuss ngan staff .. aku pi isi borang cuti n jumpe bos sendiri ... mintak sign ... Settle ... 2 hari ... jadi laaa ..Sabtu sampai Selasa ...

heeeeeeeee ape nak buat kat kampung nanti ekk ... ada banyak menda dalam otak ni ... tapi yg pasti .. pepagi sabtu tu .. nak pekena dulu nasik kerabu ... atau nasik belauk kedai Kak Ti ... lama tak makan kat gerai IKBN tu ...walau takde sesape lagi yg aku kenal .. saja je la g sana .. sembang ngan tuan kedai ... hehehe

Then aku nak kemas umah .... (harapnya aku tak pecahkan lagi ape ape barang yg ada ... aritu chandelier mak aku jadi mangsa ... hehehe sumbing ... dahhh cacat .... tak encem macam dulu dah ....

nak belajar masak masak ngan ibu ... hmm .. abg aku awal lagi dah order Dendeng Daging .. aik .. mem dia tak master lagi ke buat dendeng tu .. aku rasa aku dah perturunkan ilmu aritu .... abg aku tu memang suka makan ... lagi lagi SAMBAL ... hmmm .. cakap je la dia nak rasa aku nye air tangan ..

alamak .. nak citer panjang lagi .. tapi karang aku kena g meeting kat kementerian .. dah nak jam 8 ni ... aku gi makan dulu keh ....

have a great day alll ..... heheh tunggu aku bersiaran dari kampung laks .... ADIOSSS

~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

safurara berkata...

bawak balik ole2 taw.

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky