keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 4 Jun 2011

Broadband'S ..

 hmmm ..sib baik aku ada dua broadband ... bukan nak bangga ke ape ... kebetulan ... memula aku beli celcom ..masa tu di sabah ... ni gara gara nak kena submit assignment ahh... soo hari tu memang aku desperate gilak ... soo aku ajak kawan aku si Alim kuar pi carik broadband .. sib baik dalam masa satu jam dah boleh activate.. maka terselamat laa aku dan dapat la submit assignment ....

soo this year ... sempena bday aku yg ke ..... maxis call ... kata nak kasik try maxis broadband .. percuma selamat sebulan ... n ada hadiah misteri (towel good morning kaler hijau).. soo sebab free ..aku kata ok je .. tapi ni dah masuk bulan ke 3 .. aku still lagi tak pulangkan dan tak potong broadband ni ... tu la kesahnya aku ada 2 broadband ... tapiii .. ada gunanya gak ...

masa di Sarawak aritu ... aku try guna maxis .. langsung hampes ... tapi celcom .. superb ...
ni kat kampung lak .... celcom lak ting tong ... tapi maxis ... superb... soo ..cemana ni ... salah satu harus di kambing hitamkan ... nahas kalo aku pakai dedua ni ....


~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

atuk berkata...

Assalamualaikum Jijah

itu lah untungnya ada 2, yerr

Wassalam

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky