keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 1 Jun 2011

Gabra semacam ...

 Tengah aku melenggang mak limah masuk opis ... aku perati je la kereta yang lalu lalang n berenti kat gerbang atrium menara sri wilayah ni ....

Ada la satu kereta satria kaler maroon bergerak laju n cecepat berenti kat depan tu  ... then terus mati enjin ... n minah tu keluar dari kereta.... terus jalan nak masuk block 2 .. then dia patah balik ....

yg aku heran tu ... orang tu terus mati enjin n keluar ... kereta dia siap bukak tingkap luas belah kiri dan kanan ... wahh .. dah macam parking kat umah sendiri lak ... takdenye pak guard nak perati kete dia sensorang kat situ ...

 soo .. dia pun patah balik n start enjin .. tutup tingkap n lock kereta balik ... aku tengok jam ... 7.25 pagi ... agaknye dia ni masuk jam 7.30 pagi kot .. tu yg rushing ... kalo yer punn .. bawak la besaboo .. pentingkan keselamatan dulu ... nasib laa ni kawasan bangunan wilayah ni .. kalo buatnye tempat awam ke ape ... isk .. gabra semacam lak dia .... relax laaa ...

selalu gak aku perati dorang ni .. tak kesah la WP berapa dorang masuk ... yg pasti .. dorang akan stop kat depan .. then naik punchkad ... then baru turun balik n park kereta ... susah gak kalo bangunan tinggi tinggi .. ramai staff ... parking takder ... letis aaa ... tapi best gak kalo ada parking macam kat gambar sebelah ni ha .. fuhh .. aku rasa satu bangunan ni punya staff dapat parking kat dalam tu ... then beratur je tunggu giliran nak ambik n bayar parking .. hehehe ... berangansss laaa .. tah bila tahun ada cenggitu kat sini haaa ..

aku pun sejak bawak kereta sendiri .. kena parking kat jalan di bawah sana nun ... menghadap tasik putrajaya .. hahah ... kalo datang awal ... boleh parking kat lereng atau bawah jambatan (tempat parking yg bertanda) ... kalo lambat sikit ... menghadap tasik la gamaknye atau membentuk formasi di tetengah laman tu ha ... tapi setakat ni takde la sampai gitu sekali ... tapi bahaya gak kalo hari hujan .. kalo time lebat giler tu .. sah kena alihkan kete .. kalo tidak .. tenggelam laaa kete koo .. abis di telan air tasik putrajaya .. muehehehe ... mintak di jauhkan laaa ...

tapi .. kalo dah lelama keje .. dah boleh agak berapa lama ko drive n so on ... soo dah boleh agak WP berapa yg sesuwai ngan kite ye dak ?? kalo aku .. biasanya aku akan sampai around 7.15 atau 7.30 .. soo sempat lagi kalo aku nak ambik WP1 atau 2 ... tapi aku lebih selesa ambik macam biasa ..WP2 @ jam 8.00 pagi .. soo

1. sempat la aku jalan lenggang mak limah pepagi .. hahah bukan macam pertandingan jalan kaki okeh ..

2. then aku akan sempat pegi sarap 30 minit ... n masuk opis n mula kerja jam 8 ... sangat cantik timingnye ; ) ..ops .. ada juga timingnye aku makan macam orang di Paris .. hahah menikmati gitu ... tapi tak selaluu laa ..

3. yang paling penting .. aku dapat drive macam orang normal dan bukan pelumba litar F1 ..hehehe .. takde la kekejap potong kekejap break .. tapi kalo ngantuk ... abis lahhh ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

Izwa Kamaruddin berkata...

huhu..dah lame tak bwk kete :(

safurara berkata...

huh hebat pompuan tu.ada 5 kot kete tu kt umah.

ala rara ni,makeup je setengah jam.cano.

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky