keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 28 Jun 2011

Hari ke 3...

Hari Ahad .. perjalanan aku dari Putrajaya ke Gua Musang .... hari pertama sempat buat pemantauan 3 PS .. fuhh ... fresh start ... tapi memula lagi dah ada problem PS nye ... PM yg aku jumpe .. rata rata happy je kitorang datang ...memacam laa depa punya cerita tuu .. hmmm sesi luahan perasaan ...

Hari Isnin ..... Pantau satu je PS di Lubok Jong..tempat kami berbengkel je..sempat la buat dalam 30 minit  .. then dari jam 9.00 sampai la jam 5.30 dok berbengkel ngan semua kakitangan aku di negeri Kelantan ... harapnya dorang dapat laa Ilmu yang tak seberapa tu.

Hari Selasa .... 6 tempat ...pagi sarapan nasik kerabu ... then terus jalan ... punya la khusyuk n nak kejar masa ... sampai lupa nak berenti lunch ...  udahnye kami lunch sesama jam 6 petang .. kami ber 4...
penat gak .. tapi kena la buat sampai akhir ye dak ?? ...

gambar fav. aku hari ni .... budak ni dok nengok jer aku .... mana aku pegi ... dia ikut jer .... agaknye ape yg dia tengah fikirkan ekk??







~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky