keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 9 Jun 2011

kojo ..

bebalik .. aku jugak yang di talanya ... yg lain tu ada dok melopong takde keje .. bos ni cari aku jugak .. hissss ...  agaknye kalo setahun aku cuti belajar ke ape .. mau menggelabah katak semua agaknye ... time tu anak buah aku si ema tu mesti mintak tukar .. hahah kak nik lak dah bersara ..

tadi aku dok catat balik semua kerja aku yg masih belum settle atau KIV ... mak aiiiii ... ado sebolehhh (11) dan dan tu rasa macam sengalll jer ...
last Friday masa meeting outcome kementerian ... aku dah mula rasa angin pusing ... cemano nak selosai kojo nih ... yg ado pun tak terbuat .. ni kan pulak nak buek yang baru ... oh makkkkkk .... mau terlucut kain ... tambah kurus laaa jari jari aku ni... dok mengadap komputer .. dok buat report .. ahh memacam aaa ...

korang penah ke rasa macam aku rasa ?? kojo ni .. buat macam mana cepat pun .. tak penah penah abis .. serius ... tak pernah berkurang je aku rasa ...

ni belum masuk opis aku kena pindah lagik .. muahahaha .. kasik chance aku gelak jap ... aku rasa time tu mesti aku pegi keje pakai baju T ngan suar sukan ngan kasut sport .. muehehe tak main kasut tinggi dah .. takdo maso .. 

hoyehh .. sape ada petua cemana nak abiskan kerja dengan cepat dan mantop ??..patut aaa statistik "orang stress" ni banyak kes stress di pejabat ... yg rilek .. rilek abis ... yg bz .. bz giler ... hahaha jangan kerja sampai gila udahhh ... banyak lagi perkara lain utk di fikirkan ... hal pejabat .. abis di pejabat je ... hal lain ... uruskan tempat lain pulak..

bila aku stress je .. aku akan kemas meja ... bila aku kemas meja .. maksudnya aku stress .. tapi arini aku type dalam blog je ... sbbnye meja aku kemas lagi ... hehehe ... tunggu pindah tempat baru lak .. baru aku kemas santek santekkk (pinjap ayat Syatrah >> Cantik jadi Santekkkkkk ) hiks ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

perjalanan pulang berkata...

salam jijah dah lama tak melawat ni... penatlah rasanya berjalan jauh, ni baru balik KL

JijahJambu@Jj berkata...

wahh ... jenjalan kat mana tu ? round satu malaya ke ? atau round planet bumi ? bestnye jenjalan

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky