keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 2 Jun 2011

Syatrah lagik ...

 macam biasa ... aku akan layan dulu Syatrah n Faris sebelum naik atas buat hal aku sendiri ... semalam lepas aku layan si Syatrah .. then aku nak naik mandi ...

Aku : Syatrah main dengan adik ye .. acik Mie nak naik atas mandi jap ...
Syatrah : Okeh .... Nanti acik mie turun balik ke ?
Aku : ye .. nanti cik mie turun bawah balik ...
Syatrah : Ok ... Mandi sikit aje tauu!!! .... Jangan mandi lama lama (macam ayat yg mak dia selalu cakap)
muahahaha sabbo jerrr.. dah jadik macam orang tua lak syatrah ni .. siap kasik warning kat aku ... hehehe

kelmarin masa aku kuar nak ambik bapak dia ..aku tengah pegang faris .. ibu dia tengah drive .... tetiba dia bersuara ...

Syatrah : Haaaaaaaa...syatrah nak beli kereta ni lah ... (sambil tunjuk kat kereta MyVi kaler putih kat sebelah kete ibu dia )
Ibu Syatrah : amboiii banyak nye duit syatrahhh... tapi ok la ..sbb dulu nak kereta yg panjang panjang (macam kete Alphard tu haaa)
aku : apasal syatrah nak beli kereta tu???
Syatrah : sbb kete ayah (suami pengasuh syatrah yang dia panggil @ ayah & Ibu) sejuuuuuuuuuuuuuukk sangatttttttttt

kami bantai gelak bagai nak rak .. amboi .. pandai demand dah skang ni ... tido pun nak dalam ekon .. huuu masak la bapak n ibu dia ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

Izwa Kamaruddin berkata...

bijka bijak :)

atuk berkata...

Assalamualaikum Jijah

bijak macam acik dia

Wassalam

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky