keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 13 Julai 2011

kena CAMPAK...

 hmm agaknye skang ni memang musim ekk ?? memula pengasuh nye family kena .. memula anak lelaki .. then ayahnye .. then anak pompuannye ...

. Now .. Syatrah lak kena ..kesian lak aku nengok dia ... tergaru garu ... aku masa kena tu dah beso panjang .. still nangis sbb sakit ... bayangkan la kalo bebudak ... semalam masa maknye sapu ubat .. meraung-raung takmo .. air mata takyah citer aaa..
kalo kumpul lam acuan kuih kasui yg kecik comel tu .. mesti dah bertakung kot ... (ops ... over lakkk) ... heheheh

 dak syatrah ni ... bukan leh duduk satu tempat dediam  ... ada je laa dia buat ... tapi kali ni .. duduk senyap je .. orang buat lawak pun dia tak kasik respond ... makan tak lalu ... tido pun tak dapat ... kata maknye tidur sambil duduk .. tu pun TERTIDUR!! sbb dah penat sangat .. hmmm .. moga dia cepat sembuh .... n jgn laaa jangkit kat adik ... kalo dak ... tak tau la ape jadi ...






~ It'S OnLy Me ~
weeee

3 ulasan:

Rozali berkata...

Assalamualaikum Jijah

moga syatrah cepat sembuh

Wassalam

kimmy berkata...

Tak kira budak or org dewasa,klu kena demam campak..memang nmpak kesian sungguh dgn bertempek ubat krim tu kan..hehe

Jijahh @ f.k berkata...

tu la pasal .. kesian je tengok dia nanges sakit tu

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky