keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 28 Julai 2011

@ LAWAS

 pernah sekali aku sampai thn lepas di Lawas ni ... masa penyampaian sijil... alhamdulillah ...sekali lagi aku sampai sini .. nampaknye semua dah berubah ... kalo dulu aku letak gambar sungai tu takde ape ape ... hari ni .. nah kooo dah jadi macam tempat bersiar-siar ... aku ambik gambar dari bilik hotel je ... aku sensorang kat sini ... malas lak nak kuar ..


~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky