keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 2 Julai 2011

tilam lama tapi baru ....

videoAmboi .. seminggu aku takde kat umah .. memacam dah perangai dak Syatrah ni .. semalam dia mengamuk-ngamuk nak ikut neneknye balik kampung naik bas ... yg tak tahan tu ayat dia .... NAK SEKARANG JUGAK! SEKARANG!

tadi ... maknye tengah bersiap nak balik kampung ... then ...

Ibu : Syatrah ... ambik tilam masuk dalam kereta .....
Syatrah : aaaahhh .... Tilam ... tilam lama tapi baru ... ting .. ting .. ting ...
aku ngan bapak dia : gelak sakan ... lawak tol dak syatrah ni ...



~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

wahida berkata...

hehe...mmg klaka habes...

Rozali berkata...

Assalamualaikum Jijah

budak2 memang memberikan kita ceria

Wassalam

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky