keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 28 Ogos 2011

jem gilerr ...

memula aku kuar dari rumah ... memang dah dengar yg Gombak jem teruk .. soo dalam perkiraan .. jem tu akan surut bila aku sampai sana ... memang sangkaan aku betul ... tapiiiiiiiiii .. sampai di lipis .. nah kooo .. 10km/j je ... huaaa ... sabo jerrr...

 hambikkk ..sepanjang jalan jemmm ... sayuuuup mata memandang ... hikss..

tapi kannn ... sepanjang jalan .. aku ada nampak orang tak posaaa ... tak maluuuu hikssssss ... dah besar panjang ... tapi posa yang yuk ... ape nak jadi ni ?? muka dah cukup tepung ... tapi kurenggg ... dengan yg hisap rokok nye ... dengan teguk air nye .. mek dee nye ...  jajan .. cukup segala ... hahaha siap naikkan tingkap kete sikit .. macam laaa aku tak nampak dari belakang ... kemain agi dia teguk air kooo ... nak abis sekerat botol yg 2 liter tu .. dah macam unta padang pasir daaaaaaa.... tambah geram lagik .. dah sesedap makan .. buang sampah lak kat luar ... hampess tak ??



~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

Panglima Muda berkata...

selamat raya jah...jem pun jem lah

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky