keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 27 Ogos 2011

Mood..

Dalam satu artikel yang aku baca ..golongan paling ramai stress adalah perempuan .. dan yg selalu stress adalah orang yang bekerja ...

Semalam aku stress ... Sebab?? pepagi aku datang keje dengan mood yang baik ... tapi ... tetiba ada call in .. upenye cari bos aku ... alamak ... apasal lak dia call aku ??

Bos : HELLO!! (Garang sehh) Assalamualaikum ...
aku : Waalaikumussalam.... (jawab full)
Bos : Bos awak ada ke tidak ???
Aku : Bos yang mana satu? (aku ada dua unit ..so mana satu dia nak cari?)
BOs : Dua dua lahhh .... saya nak jumpe sekarang !! ...
Aku : (ahhhhh sudahhhh ... mana aku nak carik dorang ni???) .... ok ... Siapa ni ek ?
Bos : MR.X (nama sebenar di rahsiakan atas sebab sebab keselamatan ... kuang 3x)
Aku : HERKKK .... Ok ..nanti saya maklumkan (mampus akuu)..
Bos : hmmmm kalau awak nak masuk sekali pun boleh jugak ...
Aku : Insyaallah (tak hingin akuuu nak masuk kalo bos dah masuk mengadap.. bukan ayat arahan tuu)

bos aku ada lam bilik dia .. kebetulan staff aku lalu .. aku suh dia info ... yg sorang lagik ..aku tak tau mana dia pegi ... dia ni pun pelik .. kejap ada ... lamaaaaaaaaa hilang ... dah tu tak info ...
Bos aku pun bersiap masuk mengadap dia ... sekali dia turun daaa ... dia kata orang tu nak jumpe ..3 orang terussss .... (HERKKKKKKKK) ..salah ke ape aku dengar tadi ?? alamakk mati akuuuuu ....

seko agi tak balik balik ... udahnye aku masuk aaa dalam bilik dia berdua ... aku cakap sorang agi ada urusan kat bank ... lantak ko laa .. sape suh ko tak cakap ... (dia g tabung aji ... len kali pegi time dekat nak rehat daa.. tak ingat ke pesan KP? apa daaaaa)

 pot pet pot pet ....... satu jammmmmm ... (sigh) penat otak aku ...
abis satu bulan punya perancangan kena reshuffle and revice balik ... dah la skang ni crucial time for ME ... mana nak exam .. pindah agi .. keje lagik ... program lagik .. haduuuuu ...

moral of the story ... len kali kalo aku cakap ..kena dengar ... jgn pepandai nak ubah  ... jgn suka suki kasik orang luar masuk campur .. tak kira la dia tu x bos ke ape ...

tapi yg aku heran ... yg bising kat kitorang tu ... bos bahagian lain ...bukan bos bahagian kami ..uikkk ... apasal lak tetiba dia masuk campur ni ???? bos operasi tak cakap ape ape pun .. dia pun setuju jerrr ... sooo apahal lu ni? tetiba meroyan nak marah marah kitorang ???

aku nengok bos aku dari mula lepas aku kata bos besau nak jumpe ... menggelisah kemain .. (upenye memang ada orang tu tuntut menda dari dia..choiiii..kerja kasik siap cepat lorrr) .. dalam bilik tu .. orang tengah serius dia leh ketawa ... arghhhhhhh tambah mentall aku ... lagik laaa bengang orang tua tuuu ... adehhh aku gak laaa yg kena.

sooo .. the rest of the day .... aku takde mood nak buat kerja n nak kemas ... udahnye aku koyak kertas utk hilangkan stress n musnahkan menda yg bersepah tarah tu  ... hampes dia ... ilang mood raya aku . kes orang lain .. aku pun terbabit sama ... 

aku turun bawah je ... lepas sorang sorang tanya ....
Mie ... apasal ko kena mengadap dia lak pepagi buta tu ?? ..pasai apaaa?? (org kedah)

yg sorang lagi lak ...

(lelaki) Woiiiiiiii ... sedap ke jumpe dia ???

hahahaha aku jawab ...sedaaaaaaaaaaaaaaaaapppppppp ....

~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

atuk berkata...

Assalamualaikum Jijah

moga hari dah tak stress lagi

happy berada di kampung...

‘TAQABBALULLAH MINNA WAMINKA’ (Semoga Allah menerima amalan kami dan amalan kamu)

Wassalam

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky