keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 22 Ogos 2011

Yg terbaik ...

 Salam Allz .... hehehe Jijah is Back .... alamak ... maksudnye masuk opis la ... balik dari Sabah dari hari Jumaat lagi ... tapi sebok .. Hari Sabtu membasuh baju sebeban ... Ahad ada kelas ... syukur dah abis kelas .. tinggal seminar je lagi untuk 2 kelas ... 2 minggu lepas raya ... mula la musim peperiksaan ... tapi seminggu je ..elok la jugak .. sebabnye aku ada program lagi kat sabah sarawak tu ... risau sehh ....

opis aku lak ... sekarang ni tunggang langgang ... maklum laaa .. semua dah nak pindah ni ... aku nye meja masih sama macam aritu .. lom gerak ape ape lagik ... keje pun banyak ... tak tau mana nak kejar nih ... Bertahannnnnnn ....Berusahaaaaaaaa .... Bersabarrr .....

another side of my life .... totally stop : patutnya Aku dah janji nak jumpe dia ... since dia balik dari nigeria lagik ... at last dia yang datang cari aku di Putrajaya ... jadi la walau satu jam dating masa lunch ... kalau ikut perancangan ... dia nak datang ke rumah raya ni ... tapi tak tau la ... sepanjang hampir 4 thn aku kenal dia .... ini kali pertama dia beraya di darat ... hmmm mesti banyak destinasi kan ?? soo takyah la harap sangat ... kalau dia datang ... ok jer ... tak datang pun .. aku ok gak (kononnnnnn) hehehe .... tak ikhlas langsung ayat tu ...



~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

perjalanan pulang berkata...

salam jah.......bertuah kau jah tahun ni ya... Orang dah lama duduk kat laut bila naik ke darat tentu paling seronok jah. Cam mana pun nak ucap selamat hari raya dan terima kasih kerana tahun rajin jenguk kat blog saya

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky