keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 22 September 2011

Jiwa kacau ..


 Jiwa kacau betul aku semalam ... kenapa laa dia datang lagi dalam hidup aku ... kenapa laa aku ni baik sangat melayan je dia ?.. asal dia ada masalah je ... cari aku .. dok citer pasal family dia .. wife dia ... apa yg dah jadi ... owhh .. tolong lahh .. dah tu mula la merepek meraban melalut dok ingat kenangan lalu ..


apa yg dah habis ... habis lah ... jgn la lagi nak ungkit n sambung ... lagipun aku dah pernah bagi peluang .. itu dulu .. bukan sekarang .... apa pun .. aku tak pernah mendoakan yg tak baik buat kamu ... selain aku doakan agar kamu bahagia walau bagaimana juga perjalanan hidup kamu ...

cuma satu je aku minta .... jgn kamu ganggu perjalanan hidup aku lagi ... :(
broken hearted .....

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky