keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 23 September 2011

Kalo dah takde ONG .. nasib ko la labuu..



 Lepas satu satu daaa .... alhamdulillah aku diberi kesihatan yang baik dalam masa-masa cenggini ... cumanya ada la beberapa dugaan ... cthnye tangan aku yg kebas tak rasa ape ape akibat mengemas n angkat kotak yg berat macam badak sumbu tu ... (hahaha serius wehh aku cakap ... nahas laa sape yg keje kat lebri tu kalo nak pindah memindah bangunan tu ... masakkkkkkk ... )... huh ... nak cirit rasanya mengangkat beratus ratus kotak tu haaa ... nampak je lebri aku kecik .. tapi buku dia ... BANYAAAAAAAAAKKKK sangat ......

Hari Isnin tu .. aku singgah le opis .. kekonon nak mengemas barang aku bagai ... nahhh ... lain pulak yg kena kemas nye ... tapi takpe la .. lambat laun kena gak kemas lebri tu .. tempat aku tu bebila leh buat (gamaknye bulan depan baru aku masuk opis kalo aku tak kemas ari Isnin tu) .... hari Selasa aku gi keje .. dengan niat yang sama la jugak .. nak kemas tempat aku ... udahnye .. kemas lebri lagi .. kali ni dorang pasang rak buku ... walawaehhhh .... yg ni ok le sikit .. kurang sikit berat dari badak sumbu ... ada la macam berat kerbau seko ... tapi sbb masih kosong ... larat le lagi kederat aku menariknye ... (heheh sbb tu panggil kerbau) .. tapi ... tu pun dah terasa sakit gak tulang belakang aku ni ....

aritu masa dok mengangkat kotak ... tah cemana aku nak tolak la kotak yg dah siap seal tu ... kebetulannya aku pakai stokin sbb kasut "krok" aku ni macam bergetah sikit ... payah le nak jenjalan atas carpet ..elok je aku dalam posisi nak buat bangkit tubi (cara pompuan yg sandar kat atas bangku tu..) .. alih alih bukan kotak yg gerak ... kaki aku yg kebelakang ... terus aku jatuh dengan dua lutut aku terhentak ke lantai ... sakit tuuuuuuuu .... terus terasa kat tulang belakang ... (hehehe sama ada kotak tu yg berat macam badak .. aku aku dah abis kederat kot...)

sooo .. hari Selasa tu ... aku dok betulkan rak yg dah lekat kat dinding tu ..bukan ape .. kemain lagi kuat dia berayun .. dah macam jongkang-jongkit lakk .. langsung tak stabil .. ada jugak nanti yg jatuh berterabur buku buku aku .. ... masa tu aku sesambil lap habuk kat rak paling bawah .. soo ... aku duduk laa bersila macam makcik-makcik dok siang bawang kat majlis kenduri tu haaa ...

tapi elok je aku dok check rak tu ... alih alih jatuh sekeping besi alas buku rak yang paling atas ... Sempat lagi aku  mengelak ... ehhhh.......... rupanya kawan dia pun terjun sekali ... penutup rak paling atas tu ha ... haduuuuuuu ... ape lagi .. bersilat laa aku ... baekkkk punya tepisssss ... jari aku la jadi mangsa ... udah selak aku kat situ ... nak nangis maluuu ... sakit giler koooooooo .... dok terkepit kepit laaa aku dok menahan sakit tu haaa ... abisssss biruuuuuuuuuuuu ... haduuu .. dah la nak exam ni .. tangan kanan lak tu ... jangan laaa sampai takleh nak menulis ... udah le tangan ni rasa kebas n lengoh ... tulis jawapan dalam masa 3 jam .. panjang tuuu ... tapi takde la bengkak macam jari dalam gambo tuuu .. hehehe eksyen je ... pinjam gambo kat intenet .... aku nye jari warna biru kemerah merahan n bengkak sikit jerrr... uishhh kalo rupa cenggitu bengkaknye .. cemana aku nak menulis dooooooo ...

sib baik arini dah kurang sakit ... n takde la kebas sangat ... heheh teringat masa dok buat kaji selidik .. nak pegang pen pun tak larat ... asyik jatuh jer ... udah macam makcik makcik kelas buta huruf tu menulis jerrr ... kekejap betulkan pensen .. kekejap kutip pensel .. hehehe ... 

gambo kat atas tu yg sebelum pindah punya ... saja nak tunjuk betapa banyaaaaaaaaaaaaakk nye kotak kotak hasil kegigihan kami dok punggah masuk kotak ... gheeee macam tak percaya pun ada ... yg ada kerusi tu semua kami punya barang ... lom kira yg dalam bilik n rak rak hiasan ape semua ... haaa ambik koooo ...banyak takkk ??

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky