keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 16 September 2011

last day kat opis lama

Syukur Alhamdulillah ... akhirnya misi berpindah pejabat dah selesai ... walau unit aku di jadualkan berpindah sebelah petang ... tapi semuanya selesai di keluarkan jam 11... takde la aku kena tunggu sampai 3-4 pagi kat opis ... syukur sangat ....

walau hanya kami ber 5 ... syukur jugak kami dapat selesaikan semua walau tampa kehadiran orang lain ... ye lah ... nak buat cemana kalo orang lain takmo tolong ... ada juga 2-3 orang datang .. tapi dorang buat hal sendiri ... aku pun takde la nak susahkan dorang walau dah di offer (tak hinginnn sbb geram lagik kes semalam) ..

sooo aku berdua di opis lama ... 3 orang di opis baru ...
kat opis baru... aku sempat singgah 30 minit je ... tak sempat nak buat ape .. cumanya aku check pc je .. elok dah dorang pasang .. baru nak bukak kotak .. pilot dah call ..suh tunggu kat bawah ... alaaaaa .. bulan depan baru aku dapat jejak kaki kat opis baru tu ...

ni aku dah di Kanowit Sarawak..tadi pagi fly  ..balik dari Kanowit nanti.... aku exam terus .. seminggu aku cuti .. elok je paper last hari Ahad tu ...Petang aku fly ke kuching lak .. kursus seminggu ... elok ler sampai habis sebulan ... kerazzz ... penat giler aku rasa bulan ni ... Ya Allah .. berilah kekuatan untukku menjalankan tugas dan mengharungi semua ....

Citer pasal pindah ... memang pantas bebudak tu angkot-mengangkot kooo .... dari barang sepenuh penuhnye ... sampai licin ... udah macam ikan piranha melahap je ..... 3 kali serang .... LICINNNNNNNN .... mantooooooopp... cumanya sangkut di opis baru ... katanya lif barang rosak lakk ... isk ... sabo jer ...

sebagai kenang kenangan 4 thn aku keje sini ... aku ambik la gambo .... layannn ...
ahhhh sejam dah aku try add gambo-gambo ni ... nyampah lak rasa ... lambat macam sipot ... len kali je aku add yg lain ekk ... nak tidooo .. penat sangat nii .... nite alll ....


~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

atuk berkata...

Assalamualaikum Jijah

selamat berkursus

makan kek sarawak...ingatkan saya...he he

Wassalam

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky